torsdag 27 november 2008

Datahaveri :(

Min laptop vill inte vara med längre, den fungerar bara när den har lust. Maken har länge velat köpa en ny till mig men jag har protesterat. Jag älskar min laptop, visst sitter vissa tangenter löst och mellanslagstangenten fungerar inte alls, jag får använda skärmtangentbordet när jag skriver men vi har liksom blivit kompisar. Det känns som om jag precis fick datorn trots att maken hävdar att det är 3 år sedan. Förra helgen var jag ute och såg mig omkring bland utbudet av laptopar men jag hittade inget som tilltalade mig.
Det är som med ett par gamla jeans, dom är som bäst när dom är riktigt slitna och ingådda.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mmm jag vet precis hur det e.. Man har änna ett förhållande med dom.
Jag vet inte hur jag ska kunna skiljas från min när den tiden kommer!! Puss på er!