tisdag 2 december 2008

Lortigt matvrak

Från det Elliot vaknar tills han ska lägga sig för kvällen så tigger han efter mat. Han beter sig ungefär som en bortskämd Golden Retriver. När han vill ha mat ( läs kaka ) så slår han sig med knytnäven på hakan ( tecknet för gubbe/gumma) och säger vi nej till honom så slår han ännu hårdare (!). Jag försöker verkligen se till att han inte småäter utan att han äter frukt till mellanmål men varje gång någon går ut i köket så ser han sin chans till att få något.

Naturligtvis är vi tacksamma över hans aptit men ibland undrar vi om han saknar botten :p


-Jag vill ha MAT, gumma!! -Mmmm, gott!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aw, vilken himla sötis. Och vilken himla fin blogg, ska ta mig tillfälle vid mer tid att kolla igenom den. Jag ser fram emot det. Många kramar.

Anonym sa...

Inressant att läsa om er. Och en fin blogg. Min dotter är operead för VSD & har cath 22. Kramar från oss till er.

Prinsmamman sa...

Hej Linda!

Kul att du hittat hit :)
Det vore kul att höra lite mer om din dotter. Om du vill får du gärna maila mig på
3prinsar@gmail.com

Kram