torsdag 30 april 2009

Utskrivna =)

Temp 36,6
Crp 88

Med en flaska Bactrim ( antibiotika ) i handen så gick vi lyckliga och med bestämda steg ut i vårsolen. Odlingarna visade fortfarande inget som kunde förklara den höga crp´n men nu var den iallafall på väg ner. Vi fick åka hem!!! Yes!

Läkaren som skrev ut intyg åt oss bad mig återkomma på måndag ifall jag behövde ytterliggare intyg för vård av barn, jag valde att inte lyssna på det örat idag. I hallen ligger en hel hög med intyg och papper som skall skickas till Försäkringskassan och försäkringsbolaget men det får ligga där, idag har jag ingen lust att bry mig om sånt. Nu tar vi helg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det gör ni rätt i tycker jag!!!
Skiten finns kvar även efter helgen...(tyvärr)
Ha en jättebra helg nu och krama barnen så gott från mig så hoppas jag att vi kan höras och synas snart!
Stora kramar från Vicki

Paula sa...

Gullungar!
Hoppas vi träffas snart igen! Jag ringde förut men ni kanske hade slocknat på soffan :D
Ring när ni har tid! KRAM

Honungspojkens mamma sa...

Tack för din fina kommentar hos mig...

Jag har läst mer nu i din blogg, om hur allt började med ett par små fötter. Du skriver så bra och han är så otroligt söt din lille prins!

Ett sent grattis till din fina två-åring och hoppas ni kan ha kalaset utanför sjukhuset. (Och att ni kan njuta av en helg utan blanketter...)

Kram

Barbamorsan sa...

Hoppas att det gått bra för er nu och att det blev lite firade för er goa tvååring! Undrar om det blev några trummor =)Ööö ja det där med kåvepeninen fyy , min stora gillar verkligen inte den och ulkar varje gång. Som tur är har vi sluppit ett bra tag nu"peppar peppar"