onsdag 30 juli 2008

Utslagen



Elliot klarar inte av den här hettan särskilt bra. När han vaknat på morgonen och ätit sin välling så leker han kanske 2 timmar innan han vill sova igen. Igår lade jag honom vid 10-tiden och vid 15-tiden var jag tvungen att ta upp honom. Det funkar inte att åka till stranden med honom men vi försöker ta kvällsdopp när pappa kommit hem från jobbet istället.


Elliot älskar att göra tecknet för vatten och han får i sig massor av vätska så det oroar mig inte så mycket men han sover sååå länge.

Nu har vi ett sutteränghus och våra sovrum ligger svalt under jord och är de enda ställena som är behagliga att vistas på så visst förstår jag honom, jag skulle också vilja sova när det är som varmast.


Nu är vi definitivt redo för det där regnet vi hört talas om!!
Elliot visar hur han tecknar "sova".

Inga kommentarer: