onsdag 24 februari 2010

Nedräkning

Idag gjordes sista gipsningen före operationen. Inskrivningsdatumet ligger kvar den 8 mars och nu får vi hoppas det blir av den här gången. Gipsningarna vi gjort hittills har förberett fötterna fint inför operationen och ortopeden verkade väldigt nöjd. Vad som kommer göras är inte helt bestämt ännu utan röntgenbilderna vi tar vid inskrivningen får visa hur stort ingrepp som behövs.

Elliot har haft en hel del krupp senaste veckan och familjens skönhetssömn har varit helt frånvarande. Idag åkte Prinspappan, farfar och Mellanprinsen till Göteborg med Elliot medans jag satt på en heldagsföreläsning med juridik och kämpade för att hålla mig vaken. Nu blir det hemstudier resten av veckan så jag får väl varva läsning och tupplurar så jag tar mig igenom den här kursen.

Inga kommentarer: