torsdag 17 december 2009

Julstress

Det blir ingen tid över till att blogga just nu. Tentor, renovering, julfester, fotbollsavslutningar och en trotsig liten kille tar all tid just nu. Vanligtvis så är jag ute i ganska god tid med julklappsinköpen men i år så har jag skutit allt framför mig. Tanken var att vi skulle åka iväg idag men snöovädret ville annat. Listan över helgens arbete blir visst bara längre och längre.

Imorgon bär det av till sjukhuset för ultraljudskontroll av Elliots hjärta och sen ska en tenta lämnas in och en redovisning genomföras...

Jag håller andan varje dag när jag hämtar posten men än så länge har vi inte sett röken av någon operationstid...


Elliot hjälper pappa att jobba


Elliots syn på julbak - alla kökets kryddor i en enda hög och 225 grader i ugnen, tack och lov för barnspärren!


Julfest på dagis och lite bus med mammas dator


Bus, bus, bus....


och ännu mera jobb, målet är att vi ska bli klara i helgen!!

Inga kommentarer: