onsdag 21 oktober 2009

Julklappstips


foto lånat från Br-leksaker

BR-leksaker hade faktiskt sponsrat barnmottagningen med en sån här Bubbelmaskin inför massvaccinationen som drog igång denna veckan.
Maskinen sprutar 4000 bubblor i minuten och Elliot dansade och skrek som en galning i molnet av bubblor. Vi höll på att inte få med oss Elliot hem igen, han har aldrig haft så kul på sjukhuset förut.

Eftersom Prinspappan missade detta så tog jag och barnen svängen förbi leksaksaffären och köpte oss en maskin. Så fort jag har lite tid över så lovar jag att det kommer en film på "Bubbeldansen".

3 kommentarer:

Mia sa...

Oj vilken fin grej! Victor är (lite för) besatt av såpbubblor, så här blåser vi en gång alla dagar. Helst flera men vi försöker begränsa det lite grann. Men en sån där apparat slipper man ju blåsa själv och kan vara med och leka med bubblorna!

Anna-I kampen mot barncancer sa...

Det där lät inte dumt, något man borde ge flera barnmottagningar ju.

:-)

tack för tipset.

Fredda/McFreedy sa...

härligt jag vet min kusin Ronny har en sån också.Barnen är ju tokiga i den men 4000 bubblor jösses! :) blir de inte kladdigt.